/Files/images/0_a_/IMG-3d45467afbf95ef6e9ab2321ea0e1ce3-V.jpg

Управління Державної служби якості освіти у Волинській області надає консультації, допомагає, розглядає звернення учасників освітнього процесу у сфері освіти відповідно до законодавства

Чимало запитань виникає в учасників освітнього процесу сьогодні: чи є безпечним освітнє середовище, де навчається моя дитина?

Що робити, якщо заклад освіти не реагує на звернення учасника освітнього процесу?

Чи можуть батьки втручатися в навчальну програму або вимагати від учителів інших методик?

Як бути вчителеві, якщо він зіткнувся з батьками, які не достатньо обізнані з особливостями навчального процесу, але хочуть активно на нього впливати?

У закладі освіти не проводяться заходи із запобігання проявам дискримінації, булінгу (цькування) та мобінгу?

На такі питання зможуть надати кваліфіковану відповідь фахівці управління Державної служби якості освіти у Волинській області.

У період воєнного стану управління продовжує розглядати звернення громадян, батьків, педагогів, консультувати керівників закладів освіти й представників органів управління освітою місцевих органів влади та органів місцевого самоврядування з питань забезпечення доступної та якісної освіти, спільно долати виклики, перед якими стоїть наша країна в час війни.

Актуальні канали зв’язку, через які громадяни можуть звернутись до управління Державної служби якості освіти у Волинській області:

телефонна "гаряча" лінія +38 068 4158835

електронна адреса volyn@sqe.gov.ua

на особистий прийом запис за номером телефону +38 068 146937

письмове звернення можна відправити на поштову адресу управління Державної служби якості освіти у Волинській області: м.Луцьк, вул. Кременецька, 38, Волинська область

Кiлькiсть переглядiв: 230

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.