Соціально-психологічну службу нашого навчального закладу представляють:
Аврамук Наталія Вікторівна - соціальний педагог
Кручик Ірина Вікторівна - практичний психолог
Соціально – психологічна діяльність навчального закладу відбувається відповідно до плану роботи соціального педагога та практичного психолога. Зміст роботи яких базується на спілкуванні з учнями, батьками і вчителями та тісній співпраці із відповідними службами району. Протягом року систематично оновлюються банки даних дітей, які потребували посиленої педагогічної уваги; дітей, які виховуються в сім’ях, що опинилися в складних життєвих обставинах; дітей, які перебувають на внутрішкільному обліку, дітей групи ризику.
Пріоритетні напрями роботи соціально – психологічної служби:
- Проведені обстеження сімей, які опинилися в складних життєвих ситуаціях; дітей дошкільної групи дитячого садка; першокласників та п’ятикласників;
- Дослідження індивідуально - психологічних особливостей учнів;
- Вивчення спрямованості особистості(професійної самовизначеності);
- Пропаганда здорового способу життя та профілактика тютюнопаління та алкоголізму;
- Дослідження взаємовідносин в класних колективах тощо.
Плани роботи соціального педагога та практичного психолога складено, керуючись Конституцією України, законом України „Про освіту”, Положенням про психологічну службу системи освіти України, Загальною Декларацією прав дитини, Конвенцією прав дитини та іншими нормативними документами щодо роботи соціально-психологічної служби.
Основною метою психологічного супроводу навчально – виховного процесу є самопізнання, самовдосконалення, розвиток індивідуальних здібностей і талантів, соціалізацію учнів, вибудовування гармонійних відносин співпраці між дітьми, педагогами, батьками, створення сприятливого психологічного клімату.
В 2021–2022 навчальному році, соціально – психологічна служба школи продовжує працювати над поставленими перед собою завданнями :
- формування в учнів комплексу знань, навичок та умінь необхідних для самопізнання, доцільного розвитку власної спрямованості, засвоєння норм суспільної поведінки, гармонізації внутрішньоособистісних та загальносуспільних інтересів;
- соціально – педагогічна корекція поведінки вихованців, сприяння у доцільній вибірковості їхніх соціальних зв’язків;
- координація взаємодії різних соціальних інститутів у ході розв’язання найгостріших соціальних проблем;
- можлива реабілітація несприятливого соціалізуючого середовища.
- здійснення соціально-педагогічного супроводу дітей-сиріт, дітей під опікою, дітей, які знаходяться в складних умовах проживання, дітей-напівсиріт, дітей з неповних сімей, дітей-інвалідів, дітей, які проживають у сім’ях групи ризику, дітей з багатодітних сімей, дітей, схильних до правопорушень та тих, що перебувають на внутрішкільному обліку.
- організація просвітницької роботи для батьків (осіб, що її замінюють) з питань організації виховного процесу;
- консультування педагогічних працівників з питань аспектів розвитку, навчання, виховання учнів; прогнозування та профілактика можливих негативних проявів та їх вплив на особистість дитини
Проблема, над якою працює соціально-психологічна служба:
«Психологічна взаємодія учасників навчально-виховного процесу - як важлива умова високої результативності навчання».
Діяльність психологічної служби має сприяти повноцінному особистісному й інтелектуальному розвиткові дітей на кожному віковому етапі, створенню умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку, забезпеченню індивідуального підходу до кожної дитини на основі її психолого-педагогічного вивчення, профілактиці й корекції відхилень в інтелектуальному й особистісному розвиткові дитини. Це передбачає створення умов для успішної соціалізації та адаптації дитини як процесу набуття нею соціально-психологічного статусу, формування і ствердження її як особистості, входження в активне громадське життя.
Коментарi