Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу НУШ wym-1639121928377
Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу wym-1639122051111
Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів wym-1639122569345
Критерії оцінювання навчальних досягнень з іноземної мови wym-1639122840380
Зразок свідоцтва досягнень 1 клас wym-1639123274662
На основі ключових компетентностей, які має набути учень початкової школи, сформоване поняття компетентнісного підходу до навчання, який враховуюють при визначенні вимог до обов'язкових результатів навчання учня Нової української школи.
Перелік компетентностей та їх зміст вказано у новому Державному стандарті початкової освіти.
11 ключових компетентностей учня початкової школи НУШ wym-1639124245164
-
НАСКРІЗНІ ВМІННЯ:
-читання з розумінням;
-уміння висловлювати власну думку усно й письмово;
-критичне та системне мислення;
-здатність логічно обґрунтовувати позицію;
-творчість;
-ініціативність;
-вміння конструктивно керувати емоціями;
-вміння оцінювати ризики та приймати рішення;
-вміння розв'язувати проблеми;
-здатність співпрацювати з іншими людьми.
Коментарi