Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу НУШ wym-1639121928377

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу wym-1639122051111

Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів wym-1639122569345

Критерії оцінювання навчальних досягнень з іноземної мови wym-1639122840380

Зразок свідоцтва досягнень 1 клас wym-1639123274662

На основі ключових компетентностей, які має набути учень початкової школи, сформоване поняття компетентнісного підходу до навчання, який враховуюють при визначенні вимог до обов'язкових результатів навчання учня Нової української школи.

Перелік компетентностей та їх зміст вказано у новому Державному стандарті початкової освіти.

11 ключових компетентностей учня початкової школи НУШ wym-1639124245164


/Files/images/0_a_a/9.jpg /Files/images/0_a_a/10.jpg

/Files/images/0_a_a/06-952x536.jpg -

НАСКРІЗНІ ВМІННЯ:

-читання з розумінням;

-уміння висловлювати власну думку усно й письмово;

-критичне та системне мислення;

-здатність логічно обґрунтовувати позицію;

-творчість;

-ініціативність;

-вміння конструктивно керувати емоціями;

-вміння оцінювати ризики та приймати рішення;

-вміння розв'язувати проблеми;

-здатність співпрацювати з іншими людьми.

/Files/images/0_a_a/119243.011.png

Самооцінювання учнів початкової школи

1 клас wym-1640705718309

НУШ/Files/images/0_a_a/С2 клас.jpg 2 клас

3 клас /Files/images/0_a_a/самооцінювання 3 клас.png

4 клас wym-1640705570324

Кiлькiсть переглядiв: 100

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.