2022-2023 н.р.

На виконання наказу по НВК від 31.08.2022 р. № 187 «Про організацію роботи з обдарованими учнями» та з метою створення умов для пошуку, підтримки і розвитку інтелектуально і творчо обдарованих дітей в закладі була налагоджена система роботи з обдарованими учнями, стимулювання творчого самовдосконалення учнівської молоді, самореалізації особистості з сучасному суспільстві.

Це питання весь час на контролі в адміністрації НВК: розглядається на засіданнях педагогічної ради, на нарадах при директорі, оперативно-методичних нарадах.На засіданнях предметних методичних об’єднань були обговоренні питання роботи зі здібними та обдарованими учнями та підготовки їх до різного роду інтелектуальних та творчих змагань.

На нарадах при директорові розглядалися підсумки участі учнів НВК в олімпіадах, інтелектуальних та творчих конкурсах районного та обласного рівнів.

У системі роботи з обдарованими школярами в НВК визначені такі важливі моменти:

· створення оптимальних умов для всебічного розвитку здібної та обдарованої дитини;

· оптимальна варіативна частина робочого навчального плану, науково-матеріальна база, цільова система позакласної роботи;

· співтворчість учителя й школяра на науково-дослідницькій основі;

· висока ефективність уроку в НВК;

· інтенсифікація навчання, запровадження нових педагогічних та інформаційних технологій;

· співпраця з батьками, громадськістю;

· постійний психологічний супровід розвитку креативності;

· індивідуальна робота з обдарованими та здібними школярами;

· стимул як засіб активізації розвитку обдарованості та співпраці з цією категорією школярів;

· ефективне управління процесом на моніторингово-рейтинговій основі.

Педагогічний колектив НВК докладає значних зусиль для забезпечення результативності навчально-виховного процесу, оволодівання учнями базовими, загально навчальними вміннями і навичками, спрямованих на розвиток індивідуальних здібностей кожної дитини, створення умов для самореалізації.

Участь обдарованих дітей у різноманітних інтелектуальних та творчих конкурсних випробуваннях, навчальних семінарах, турнірах є традиційним способом виявлення та розвитку цієї категорії дітей. Щорічно учні НВК є учасниками понад 15 олімпіад, турнірів, конкурсів, оглядів, змагань районних та обласних рівнів. Серед інтелектуальних змагань найпочесніше місце посідають учнівські предметні олімпіади, які виявляють індивідуальність, природну обдарованість, талант кожного школяра. У 2022-2023 навчальному році був лише шкільний етап предметних олімпіад. Учні брали участь у конкурсах та спортивних заходах.

За результатами 2022-2023 навчального року школа має такі досягнення:

№ з/п Прізвище, ім’я по батькові учня (команди) Прізвище, ім’я по батькові керівника Назва заходу/Формат проведення Зайняте місце (нагорода)
1 2 3 4 5
Досягнення учнів (команд) за підсумками участі у районних заходах у 2022/2023навчальному році
1 Ковальчук Анна Віталіївна Ковальчук Юлія Вікторівна Виставка-конкурс новорічно – різдвяних композицій «Новорічний подарунок» І місце (серед закладів освіти Ратнівської селищної ради)
2 Оніщук Анна Сергіївна Ковальчук Юлія Вікторівна Виставка-конкурс новорічно – різдвяних композицій «Новорічний подарунок» Лауреат (серед закладів освіти Ратнівської селищної ради)
3 Петручик Давид Ігорович Придатко Ярослав Миколайович Конкурс сучасної патріотичної пісні «Срібні дзвіночки 2023» (очно) І місце у старшій віковій категорії (серед закладів освіти Ратнівської селищної ради)
4 Кіпень Уляна Романівна Придатко Ярослав Миколайович Конкурс сучасної патріотичної пісні «Срібні дзвіночки 2023» (очно) ІІ місце в середній віковій категорії (серед закладів освіти Ратнівської селищної ради)
5 Команда НВК з футзалу Хомич Олександр Павлович Фінальні змагання з футзалу за програмою «Спортивні ігри школярів закладів освіти Ратнівської селищної ради» (очно) ІІІ місце (серед закладів освіти Ратнівської селищної ради)
6 Оніщук Анна Сергіївна Ковальчук Любов Василівна Конкурс читців поезії Лесі Українки «Я в серці маю те, що не вмирає» (дистанційно) ІІІ місце в середній віковій категорії (серед закладів освіти Ратнівської селищної ради)
7 Шикута Соломія Анатоліївна Горох Ірина Миколаївна Заочний етап Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об’єктиві натураліста- 2023 р.» (дистанційно) Лауреат у номіації «Фото» (серед закладів освіти Ратнівської селищної ради)
8 Оніщук Анна Сергіївна Ковальчук Юлія Вікторівна Виставка-конкурс декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край» (дистанційно) І місце (серед закладів освіти Ратнівської селищної ради
9 Петручик Ольга Ростиславівна Михайлевська Леся Вікторівна Заочний етап Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об’єктиві натураліста- 2023 р.» (дистанційно) І місце у номінації «Відео» (серед закладів освіти Ратнівської селищної ради)
10 Аврамук Андрій Володимирович Кацевич Анатолій Павлович Всеукраїнський конкурсу «Годівничка» І місце серед закладів освіти Ратнівської селищної ради
Досягнення учнів (команд) за підсумками участі у обласних заходах у 2022/2023навчальному році
13 Мороз Ілля Валентинович Ковальчук Анастасія Аврамівна ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики (онлайн) ІІІ місце в обласному етапі
14 Шикута Соломія Анатоліївна Горох Ірина Миколаївна Обласний етап природоохоронної пропагандистсьої Всеукраїнської акції-конкурсу «Ластівка – міський птах року 2022» серед школярів та учнівської молоді (дистанційно) ІІ місце в обласному етапі
15 Кіпень Ангеліна Володимирівна Ковальчук Наталія Сергіївна Обласний етап Малої академії наук секція «Історія України» (дистанційно в онлайн форматі) ІІІ місце в обласному етапі
16 Команда «Юні правозахисники» Михайлевська Леся Вікторівна ІХ обласний конкурс учнівської молоді «Ерудити правознавства Волинського краю» (дистанційно в онлайн форматі) Переможець у номінації «Творчі юристи» в обласному етапі
17 Жолоб Назарій Євгенійович Пашкевич Ірина Федорівна Обласний етап Всеукраїнського конкурсу експериментально-дослідницьких робіт з природознавства «Юний дослідник» (дистанційно) ІІІ місце в номінації «Тваринний світ» в обласному етапі
18 Ковальчук Дарина В’ячеславівна Горох Ірина Миколаївна Обласний етап Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнка «Зоологічна галерея» ІІІ місце в обласному етапі
19 Аврамук Андрій Володимирович Кацевич Анатолій Павлович Всеукраїнський конкурс «Годівничка» Переможець в обласному етапі в номінації «Найщедріша годівничка»
20 Кіпень Уляна Романівна Мороз Оксана Феодосіївна Обласний етап VІ Всеукраїнського конкурсу «Гуманне ставлення до тварин» ІІІ місце у номінації «Усинови тваринку із притулку» в обласному етапі
21 Оніщук Анна Сергіївна Жолоб Назарій Євгенійович, Охрімук Павло Андрійович Матвіюк Інна Анатоліївна Обласний етап VІ Всеукраїнського конкурсу «Гуманне ставлення до тварин» ІІ місце у номінації «Не зраджуйте тварин в складні часи» в обласному етапі
22 Команда НВК «Жиричівські Яструби» Ковальчук Сергій Анатолійович Районний етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») ІІ місце

Учні долучалися до інтелектуальних конкурсів: «Колосок», «Мовознавець», «Гринвіч», «Бобер», «Кенгуру». Учні беруть участь у Інтернет олімпіадах та онлайн тематичних конкурсах від Всеосвіти та На Урок.

Сприяла розвитку різних типів обдарувань участь учнів у підготовці та проведенні тематичних виховних заходів та предметних тижнів.

Заслуговує на окрему увагу суттєве покращення роботи з учнями лідерського типу обдарованості.

Класні керівники проводили роботу з батьками обдарованих учнів: анкетування, консультації практичного психолога школи, індивідуальні і групові співбесіди, обговорення на батьківських зборах.

У 2022-2023 навчальному році приділялась належна увага позакласній роботі з предметів. Продумано і цілеспрямовано проводились предметні тижні. Робота шкільного колективу сприяла виявленню та підтримці талановитої молоді, створенню умов, необхідних для розвитку індивідуальності та неординарних здібностей учнів, має свої позитивні результати.

Враховуючи усе вищевказане, можна зробити висновок, що у НВК склалась певна система роботи з обдарованими та здібними учнями. Відстежується позитивна динаміка результативності роботи педагогічного колективу у цьому напрямку.

2021-2022 н.р.

На виконання наказу наказу по НВК від 30.08.2021 р. № 171 «Про організацію роботи з обдарованими учнями» та з метою створення умов для пошуку, підтримки і розвитку інтелектуально і творчо обдарованих дітей в закладі була налагоджена система роботи з обдарованими учнями, стимулювання творчого самовдосконалення учнівської молоді, самореалізації особистості з сучасному суспільстві.

Це питання весь час на контролі в адміністрації НВК: розглядається на засіданнях педагогічної ради, на нарадах при директорі, оперативно-методичних нарадах.На засіданнях предметних методичних об’єднань були обговоренні питання роботи зі здібними та обдарованими учнями та підготовки їх до різного роду інтелектуальних та творчих змагань.

На нарадах при директорові розглядалися підсумки участі учнів НВК в олімпіадах, інтелектуальних та творчих конкурсах районного та обласного рівнів.

У системі роботи з обдарованими школярами в НВК визначені такі важливі моменти:

· створення оптимальних умов для всебічного розвитку здібної та обдарованої дитини;

· оптимальна варіативна частина робочого навчального плану, науково-матеріальна база, цільова система позакласної роботи;

· співтворчість учителя й школяра на науково-дослідницькій основі;

· висока ефективність уроку в НВК;

· інтенсифікація навчання, запровадження нових педагогічних та інформаційних технологій;

· співпраця з батьками, громадськістю;

· постійний психологічний супровід розвитку креативності;

· індивідуальна робота з обдарованими та здібними школярами;

· стимул як засіб активізації розвитку обдарованості та співпраці з цією категорією школярів;

· ефективне управління процесом на моніторингово-рейтинговій основі.

Педагогічний колектив НВК докладає значних зусиль для забезпечення результативності навчально-виховного процесу, оволодівання учнями базовими, загально навчальними вміннями і навичками, спрямованих на розвиток індивідуальних здібностей кожної дитини, створення умов для самореалізації.

Участь обдарованих дітей у різноманітних інтелектуальних та творчих конкурсних випробуваннях, навчальних семінарах, турнірах є традиційним способом виявлення та розвитку цієї категорії дітей. Щорічно учні НВК є учасниками понад 15 олімпіад, турнірів конкурсів, оглядів, змагань районних та обласних рівнів. Серед інтелектуальних змагань найпочесніше місце посідають учнівські предметні олімпіади, які виявляють індивідуальність, природну обдарованість, талант кожного школяра. У 2021-2022 навчальному році у зв’язку з карантинними обмеженнями не було предметних олімпіад.

Однак учні брали участь у конкурсах та спортивних заходах.

За результатами 2021-2022 навчального року школа має такі досягнення:

- Кіпень Ангеліна, учениця 10-А класу, здобула ІІ місце в обласному етапі конкурсу-захисту наукових робіт секція МАН «Історія України», керівник Ковальчук Н.С.,

- Команда НВК, 10-11 класи, мають ІІ місце у районних змаганнях з футболу, керівник Хомич О.П.,

- Мороз Софія, учениця 8-Б, має ІІІ місце у конкурсі «Веселий пензлик», керівник Ковальчук Ю.В.,

- Шикута Соломія, учениця 6-Б, здобула у районній новорічно-різдвяній виставці декоративно- ужиткового мистецтва ІІ місце «Новорічний подарук», керівник Ковальчук Ю.В.,

- Літвинчук Оля та Кіпень Ангеліна здобули перемогу зі своїм виробом «Новорічний екобукет», керівник Шинкарук К.В.,

- Хартонюк Марія, учениця 7-А класу, стала переможцем фестивалю дітей учасників АТО «Самоцвіти», керівник Михайлевська Л.В.,

- У конкурсі-презентаціі юних композиторів, поетів, художників, умільців декоративно-ужиткового мистецтва «З цілющого джерела рідної землі черпаємо наснагу» Охрімук Дарина – переможець, Федорук Злата – лауреат, керівник Ковальчук Ю.В.

- Мельничук Олександр, учень 11-Б класу, здобув ІІ місце у районному конкурсі читців поезії Т.Г. Шевченка, керівник Герасимчук О.М.

Учні долучалися до інтелектуальних конкурсів: «Колосок» - 97учнів, «Мовознавець» -15, «Гринвіч» - 17, «Бобер»- 17, «Кенгуру» - 20. Учні беруть участь у Інтернет олімпіадах та онлайн тематичних конкурсах від Всеосвіти та На Урок.

Сприяла розвитку різних типів обдарувань участь учнів у підготовці та проведенні тематичних виховних заходів та предметних тижнів.

Заслуговує на окрему увагу суттєве покращення роботи з учнями лідерського типу обдарованості.

Класні керівники проводили роботу з батьками обдарованих учнів: анкетування, консультації практичного психолога школи, індивідуальні і групові співбесіди, обговорення на батьківських зборах.

У 2021-2022 навчальному році приділялась належна увага позакласній роботі з предметів. Продумано і цілеспрямовано проводились предметні тижні. Робота шкільного колективу сприяла виявленню та підтримці талановитої молоді, створенню умов, необхідних для розвитку індивідуальності та неординарних здібностей учнів, має свої позитивні результати.

Враховуючи усе вищевказане, можна зробити висновок, що у НВК склалась певна система роботи з обдарованими та здібними учнями. Відстежується позитивна динаміка результативності роботи педагогічного колективу у цьому напрямку.

Однак, враховуючи, що робота з обдарованими учнями є пріоритетним напрямком НВК, як закладу нового типу, слід звернути увагу на проблеми, що потребують вирішення. А саме: .

- мала кількість учнів, які приймають участь у турнірах, Всеукраїнській Інтернет-олімпіаді;

- відсутність розроблених вчителями НВК авторських курсів для обдарованих учнів.

Аналіз кількісних та якісних показників дозволяє простежити як позитивні тенденції у роботі з обдарованою молоддю так і проблеми, що потребують вирішення.

Для підвищення якості роботи з обдарованими учнями в наступному навчальному році необхідно:

- неухильно дотримуватись ст.56 Закону України «Про освіту», в якій йдеться про те, що педагогічні працівники зобов’язані сприяти розвитку здібностей дітей;

- продовжити організацію якісної підготовки переможців шкільного етапу учнівських олімпіад до районного і обласного етапів олімпіад, шляхом проведення індивідуальних занять;

- індивідуалізувати роботу з обдарованими і здібними учнями;

- продовжити здійснення моніторингу розвитку обдарованих учнів;

- до підготовки команд залучати науковців, спеціалістів в окремих галузях науки, соціального педагога;

- сприяти залученню учнів НВК до участі в Інтернет-олімпіадах та інших конкурсах, олімпіадах, турнірах;

- підвищити відповідальність педагогічних працівників, які мають вищу та І кваліфікаційні категорії за результати своєї роботи з обдарованими учнями.

2020-2021 н.р.

На виконання наказу наказу по НВК від 28.08.2020 р. № 134 «Про організацію роботи з обдарованими учнями» та з метою створення умов для пошуку, підтримки і розвитку інтелектуально і творчо обдарованих дітей в закладі була налагоджена система роботи з обдарованими учнями, стимулювання творчого самовдосконалення учнівської молоді, самореалізації особистості з сучасному суспільстві.

Це питання весь час на контролі в адміністрації НВК: розглядається на засіданнях педагогічної ради, на нарадах при директорі, оперативно-методичних нарадах.На засіданнях предметних методичних об’єднань були обговоренні питання роботи зі здібними та обдарованими учнями та підготовки їх до різного роду інтелектуальних та творчих змагань.

На нарадах при директорові розглядалися підсумки участі учнів НВК в олімпіадах, інтелектуальних та творчих конкурсах районного та обласного рівнів.

У системі роботи з обдарованими школярами в НВК визначені такі важливі моменти:

· створення оптимальних умов для всебічного розвитку здібної та обдарованої дитини;

· оптимальна варіативна частина робочого навчального плану, науково-матеріальна база, цільова система позакласної роботи;

· співтворчість учителя й школяра на науково-дослідницькій основі;

· висока ефективність уроку в НВК;

· інтенсифікація навчання, запровадження нових педагогічних та інформаційних технологій;

· співпраця з батьками, громадськістю;

· постійний психологічний супровід розвитку креативності;

· індивідуальна робота з обдарованими та здібними школярами;

· стимул як засіб активізації розвитку обдарованості та співпраці з цією категорією школярів;

· ефективне управління процесом на моніторингово-рейтинговій основі.

Педагогічний колектив НВК докладає значних зусиль для забезпечення результативності навчально-виховного процесу, оволодівання учнями базовими, загально навчальними вміннями і навичками, спрямованих на розвиток індивідуальних здібностей кожної дитини, створення умов для самореалізації.

Участь обдарованих дітей у різноманітних інтелектуальних та творчих конкурсних випробуваннях, навчальних семінарах, турнірах є традиційним способом виявлення та розвитку цієї категорії дітей. Щорічно учні НВК є учасниками понад 15 олімпіад, турнірів конкурсів, оглядів, змагань районних та обласних рівнів. Серед інтелектуальних змагань найпочесніше місце посідають учнівські предметні олімпіади, які виявляють індивідуальність, природну обдарованість, талант кожного школяра. У 2020/2021 навчальному році у зв’язку з карантинними обмеженнями не було предметних олімпіад.

Однак учні брали участь у конкурсах та спортивних заходах.Досягнення учнів (команд) за підсумками участі у районних, обласних, всеукраїнських та міжнародних заходах

Досягнення учнів (команд) за підсумками участі у районних, обласних, всеукраїнських та міжнародних заходах у 2020/2021навчальному році

№ з/п Прізвище, ім’я по батькові учня (команди) Прізвище, ім’я по батькові керівника Назва заходу Зайняте місце (нагорода)
1 2 3 4 5
1 Жолоб Ангеліна Валентинівна Ковальчук Наталія Сергіївна

ІІ етап (обласний) Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-

дослідницьких робіт учнів-членів МАН України (Секція Історія України)
ІІ
2 Театральний колектив «Джерельце» Михайлевська Леся Вікторівна Конкурс літературно-музичних композицій "Сонце України у наших руках" І
3 Козел Ольга Іванівна Придатко Ярослав Миколайович Районний конкурс української сучасної пісні «Срібні дзвіночки» ІІІ
4 Літературна студія «Магія українського слова» Ковальчук Любов Василівна Регіональний етап Всеукраїнського арт-челенджу «Слово, чому ти не твердая криця!» номінація «Краще чисельне читання» ІІ
5 Жолоб Софія Миколаївна Жолоб Тетяна Анатоліївна Районний конкурс учнівської молоді з інформаційних технологій (КУМІТ)номінація «Офіс» ІІІ
6 Оніщук Анна Сергіївна Ковальчук Юлія Вікторівна Конкурс декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва " Знай і люби свій край" ІІ
7 Шамайло Софія Василівна Ковальчук Юлія Вікторівна Регіональний конкурс декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва " Знай і люби свій край" ІІІ
8 Гребень Назар Анатолійович Кацевич Анатолій Павлович Регіональна виставка-конкурс робів учнівської молоді з науково-технічного напряму "Наш пошук і творчість - тобі, Україно!" ІІ
9 Команда НВК с. Жиричі Придатко Олександр Миколайович Змагання зі спортивного орієнтування "Пролісок - 2021" ІІІ
10 Команда НВК с. Жиричі Придатко Олександр Миколайович Районні особисто-командні змагання зі спортивного орієнтування, присвячений Всесвітньому дню туризму ІІ
Охрімук Денис Михайлович ІІІ
Козел Ольга Іванівна ІІ
Петручик Давид Ігорович ІІІ
Харитонюк Іван Віталійович ІІ

Традиційною є участь учнів НВК у Міжнародних та Всеукраїнських інтерактивних конкурсах . Протягом навчального року учні школи традиційно брали участь у:

- Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру» - 38 учнів, другий етап-60 учнів;

- Міжнародному конкурсі з інформатики «Бобер» - 23 учнів;

- Всеукраїнському інтерактивному природничому конкурсі «Колосок» 30 учнів,другий етап - 49 учнів;

- Інтелектуальній грі «Геліантус – 34 учнів;

- Всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня-2020» - 23 учні;

- Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Гринвіч» - 26 учнів;

- Виявленню та розвитку здібностей школярів сприяли літературні конкурси та конкурси художньо-естетичного, технічного змісту.

У 2020-2021 навчальному році приділялась належна увага позакласній роботі з предметів. Продумано і цілеспрямовано проводились предметні тижні. Робота шкільного колективу сприяла виявленню та підтримці талановитої молоді, створенню умов, необхідних для розвитку індивідуальності та неординарних здібностей учнів, має свої позитивні результати.

Конкурси

/Files/images/Кенгуру.jpeg Математичний конкурс "КЕНГУРУ"

/Files/images/корлосок.gif Всеукраїнський природничий інтерактивний конкурс "Колосок"

Всеукраїнський фізичний конкурс "ЛЕВЕНЯ"

Міжнародний конкурс з інформатики "Бобер"


Українознавча гра "СОНЯШНИК"

Міжнародна природознавча гра "ГЕЛІАНТУС"

/Files/images/грінвіч.png Всеукраїнський конкурс з англійської мови "ГРИНВІЧ"

Все більшої активності набуває участь учнів НВК у Міжнародних та Всеукраїнських інтерактивних конкурсах . Протягом 2019-2020 навчального року учні школи традиційно брали участь у:

- Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру» - 28 учнів, другий етап-80 учнів;

- Міжнародному конкурсі з інформатики «Бобер» - 26 учнів;

- Всеукраїнському інтерактивному природничому конкурсі «Колосок» 36 учнів,другий етап - 59 учнів;

- Інтелектуальній грі "Геліантус" – 44 учнів;

- Всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня-2019» - 24 учні;

- Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Гринвіч» - 56 учнів;

ü Виявленню та розвитку здібностей школярів сприяли літературні конкурси та конкурси художньо-естетичного, технічного змісту. Так, з метою розвитку творчих здібностей учнів, виявлення обдарованих дітей та сприяння розвитку рідної мови у День української писемності щорічно проводиться Міжнародний конкурс з української мови ім. П. Яцика. У районному конкурсі читців поезій Т.Г.Шевченка наша учениця зайняла ІІ місце.

- У районному конкурсі сучасної пісні «Срібні дзвіночки», Ковальчук Дарина ( 4-Б клас) здобула ІІІ місце.

- В обласному конкурсі-захисті наукових робіт, Жолоб Ангеліна здобула ІІІ місце.

- У турнірі з фізики наша команда посіла ІІІ місце.

Кiлькiсть переглядiв: 473

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.