/Files/images/2018-2019_nr/2018/IMG_20180927_111436.jpg /Files/images/2018-2019_nr/2018/IMG_20180927_103904.jpg /Files/images/2018-2019_nr/2018/IMG_20180927_104226_BURST5.jpg /Files/images/2018-2019_nr/2018/IMG_20180927_120848.jpg /Files/images/2018-2019_nr/2018/IMG_20180927_111259.jpg

Протокол № 1

засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів дошкільних груп

від 27 вересня 2018 року

Присутніх – 12 чоловік

Порядок денний

1. Аналіз методичної роботи за 2017- 2018 н. р.

2. Опрацювання інструктивно –методичних документів для дошкільної освіти і початкової

школи у 2018 – 2019 н . р.

3.Педагогічне читання « Актуальність досвіду В. О. Сухомлинського в сучасній школі»

Розпочали засідання методичного об’єднання проведенням «Ранкового кола»,яке впроваджують

у практику роботи всі вчителі початкової школи.

По першому питанні слухали керівника методоб’єднання Власюк В.П., яка проаналізувала роботу

ШМО за минулий навчальний рік і ознайомила з планом роботи на новий навчальний рік.

По другому питанні слухали заступника директора з навчально- виховної роботи Охрімук Л. І.,

яка сказала, що інструктивно – методичні документи в дошкільній освіті та початковій школі

на 2018 – 2019 н. р. були опрацьовані на методичній оперативці 31. 08. 2018 р.

3.Педагогічне читання розпочала керівник методоб’єднання словами :

«У школі навчають не тільки читати, писати, рахувати, мислити, пізнавати світ, багатства науки і мистецтва. У школі навчають жити.»(В. О. Сухомлинський).

Вона надала слово заступнику директора Охрімук Л .І., яка сказала, що нова українська школа -

новий світ і запропонувала обговорити « Забуту українську школу Сухомлинського. Уявне

інтерв’ю з легендарним педагогом».

Виступили:

1. « Одне із головних завдань школи – виховати творчу особистість»(В. О. Сухомлинський)- керівник ШМО Власюк В. П.

2. «Актуальність досвіду В. О. Сухомлинського в сучасній школі (дошкільне виховання)»заступник директора по дошкіллю Ковальчук Н.П.

3. « Використання педагогічних ідей В. О. Сухомлинського для розвитку екологічної культури

молодших школярів» - Хомич Г. В.

4. «Естетичне виховання в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського» - Ковальчук Н. С.

5. «Тудове виховання в педагогічній спадщині В. О.Сухомлинського» - Чашук Г. Р.

6. «Патріотичне виховання в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського» - Семенюк Н. П.

7. «Фізичне виховання у педагогічній спадщині В. О.Сухомлинського» - Аврамук Т. В.

8. «Сімейне виховання у педагогічній спадщині В .О.Сухомлинського»-Мороз М. І

9. «Гра і казка в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського» -Шикута О. П.

Всі виступаючі відмітили ,що педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського – це неоціненний

скарб в педагогічній діяльності вчителя, заслуговує на подальше вивчення, поширення та

творче використання.

Керівник методоб’єднання Власюк В. П. підвела підсумок засідання і сказала,що живе його

вчення, живуть його книги. І не просто живуть – допомагають жити і працювати людям.

Адже всі його твори - золоті розсипи вистражданих і вивірених педагогічних думок,

знахідок, спостережень, рекомендацій.

Вона дала завдання членам методичного об’єднання по підготовці до наступного засідання

методичного об’єднання.

Вирішили:

1.Затвердити план роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів

дошкільних груп на2018-2019н.р.

2.Всім педагогічним працівникам в своїй роботі керуватися інструктивно-методичними

документами в дошкільній освіті та початковій школі на 2018-2019 н. р.

3.У кожній класній кімнаті створити куточок педагогічної спадщини В. О.Сухомлинського.

4.Самоосвітня діяльність вчителів початкових класів та вихователів дошкільних груп у

педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського.

5.Забезпечити умови адаптації першокласників до шкільного життя.

Засідання 2 "Інтегроване навчання в системі нових освітніх технологій"

/Files/images/shmo/IMG_20181206_130253[1].jpg/Files/images/shmo/IMG_20181206_130309[1].jpg /Files/images/shmo/IMG_20181214_112132.jpg

Протокол № 2

засідання методичного об’ єднання вчителів початкових класів та вихователів дошкільних груп від 13 грудня 2018 року

Присутніх- 11 чоловік

Порядок денний

1. Доповідь « Принцип інтеграції у педагогічній спадщині В. Сухомлинського»

2. Інтеграція у дошкільній освіті .

3. Педагогічний діалог « Інтегроване навчання в системі нових освітніх технологій».

4. Проведення анкетування « Ставлення членів МО до інтеграції в освітньому процесі».

5. Наступність навчання між дошкільною та початковою ланками «10 кроків до навчання».

6. Результати проведеної діагностики «Адаптація першокласників до школи»

7.Відкритий інтегрований урок з математики і природознавства у 4-А класі .

8.Огляд новинок психолого – педагогічної літератури .

Розпочали засідання методичного об’ єднання проведенням « Ранкового кола».

По першому питанні слухали вчителя початкових класів Ковальчук Н. С . (доповідь додається ) ,

яка наголосила, що В. Сухомлинський значну увагу приділяв міжпредметним зв’язкам,

реалізуючи їх на уроках в Павлиській школі. В педагогічній спадщині Василя Олександровича

описуються заняття на природі , які автор називає уроками мислення.

По другому питанні виступила вихователь дошкільного відділення Пашкевич Л. Л.( виступ додається ),

яка сказала ,що інтегрований освітній процес повинен конструюватися за принципами :

доступності, науковості, послідовності, системності, цілісності,логічності, вертикального тематизму.

Педагогічний діалог «Інтегроване навчання в системі нових освітніх технологій» пройшов у дискусій-

ній формі.

Керівник метод об’єднання Власюк В.П .провела із присутніми анкетування ( анкети додаються).

По п’ятому питанні виступили заступник директора по дошкіллю Ковальчук Н. П. та практичний

психолог Мороз Ю. Г. (виступи додаються),які сказали, що з метою забезпечення наступності у

навчанні дошкільників та молодших школярів встановлено тісний двосторонній зв’язок, який

здійснюється за трьома напрямками:

-співпраця педагогічних колективів;

-взаємодія педагогічних колективів;

-спільна робота з батьками.

По шостому питанні виступила заступник директора з навчально-виховної роботи Охрімук Л.І.,

яка зачитала довідку про результати дослідження адаптації учнів 1-их класів до навчання ушколі

(довідка додається).

В обговоренні інтегрованого уроку з математики і природознавства в 4-А класі(вчитель Власюк В. П.)

взяли участь всі члени методичного об’єднання).

Бібліотекар шкільної бібліотеки ознайомила присутніх із новинками психолого-педагогічної

літератури.

Вирішили:

1.Інтегровані уроки з різних предметів частіше планувати і проводити в 2 -4 –их класах.

2.Вчителям майбутніх 1-их класів та вихователям дошкільних груп опрацювати розроблену психологом школи концепцію адаптації майбутнього першокласника.

3.Класоводам 2-4 –их класів посилити роботу з обдарованими дітьми і провести шкільні олімпіади.

4.Готувати матеріали до поведення декади початкових класів та вихователів дошкільних груп.

Кiлькiсть переглядiв: 225

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.