Список членів методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів дошкільних груп | ||||||
№ п/п | Прізвище, ім’я, по батькові | Категорія | Стаж | Рік проходження курсів | Рік атестації | Проблема |
1. | Власюк Валентина Панасівна | Вища Ст. вчитель | 46 | 2019р. | 2020р. | Розвиток зв’язного мовлення дітей 6-ти річного віку |
2. | Мороз Марія Іванівна | 11 розряд | 44 | 2018р. | 2018р. | Розвиток пізнавальних і творчих здібностей. |
3. | Аврамук Тамара Василівна | І категорія | 32 | 2020р. | 2018р. | Розвиток пізнавальних здібностей. |
4. | Чашук Галина Романівна | 11 розряд | 31 | 2019р. | 2020р. | Виразне читання учнів. |
5. | Ковальчук Наталія Степанівна | І кат. | 32 | 2020р. | 2020р. | Розвиток зв’язного мовлення дітей 6-ти річного віку |
6. | Шикута Ольга Петрівна | 11 розряд | 34 | 2020р. | 2016р. | Ігрова діяльність учнів на уроках. |
7. | Семенюк Ніна Петрівна | І категорія | 35 | 2020р. | 2016р. | Розвиток пізнавальних і творчих здібностей. |
8. | Хомич Ганна Василівна | І кат. | 13 | 2018р. | 2019р. | Розвиток зв’язного мовлення. |
9 | Ковальчук Надія Петрівна | Вища | 36 | 2019р. | 2016р. | Розвиток асоціативного мислення у дітей-дошкільників |
10 | Фідчук Ірина Петрівна | спеціаліст | 7 | Розвиток логіко - математичних здібностей у дітей дошкільного віку | ||
11 | Михайлевська Тетяна Іванівна | 11 розряд | 28 | 2017р. | 2017р. | Особливості розвитку зв’язного мовлення на етапі дошкільного дитинства. Формування уявлень дітей про рідний край, про Україну, про історію рідного села. |
12 | Пашкевич Лідія Леонідівна | 11 розряд | 33 | 2018р. | 2019р. | Зображувальна діяльність як середовище і фактор розвитку творчої особистості в дошкільному дитинстві |
13 | Мороз Оксана Феодосіївна | ІІ категорія | 15 | 2015р. | 2015р | Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами |
14 | Кіпень Ольга Миколаївна | 10 розряд | 4 | 2019 р. | 2020 р. | Формування емоційно-естетичного ставлення до довкілля, уміння творчо самовиражатися через музикування |
Тиждень "Весна в початковій школі" wym-1619770105739
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.