Список членів методичного об’єднання вчителів суспільно – гуманітарного циклу 2021-2022н.р.

№ п\п Прізвище, ім’я, по батькові Предмет викладання Категорія Стаж роботи Рік проходження курсів Рік проходження атестації Проблема
1. Герасимчук Олександр МиколайовичУкраїнська мова та література І категорія 23р. 2020 2018Розвиток творчого потенціалу учнів на уроках української мови та літератури
2. Колотюк Оксана Василівна Українська мова і література ІІ категорія7р. 20212019Використання наочності на уроках української мови та літератури
3. Ковальчук Любов Василівна Українська мова і література Спеціаліст 14р. 2021 - Розвиток творчих здібностей на уроках нового типу в умовах особистісно-зорієнтованого навчання
4. Хомич Лідія Феодосіївна Українська мова і література, англійська мова І категорія 16 р. 2019 р. 2020 р. Розвиток життєвих компетентностей на уроках англійської мови, української мови та літератури
5.Ковальчук Аліна Анатоліївна Українська мова і література, зарубіжна література ІІ категорія 14р. 2021р. 2019р. Формування комунікативної компетенції учнів в процесі навчання української мови та літератури
6. Бідзюра Надія Олексіївна Зарубіжна література, російська мова Вища категорія 36р. 2017р. 2021р. Використання комп'ютерних технологій та активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках зарубіжної літератури
7. Лошак Микола Леонтійович Правознавство, громадянська освіта І категорія 34р. 2016р. 2018р. Формування компетентності саморозвитку шляхом самоосвітньої діяльності школярів
8. Ковальчук Анатолій Васильович Історія, основи христ. етики, правознавство І категорія 16р. 2020р. 2020р. Використання інтерактивних методів навчання на уроках історії
9. Ковальчук Наталія СергіївнаІсторія Вища категорія18р. 2018р. 2017р. Формування інформаційної компетентності учнів у навчанні історії
10. Мороз Наталія Іванівна Англійська мова 11 розряд 21 р. 2018р. 2019р. Використання інноваційних технологій на уроках англійської мови
11. Охрімук Леся Іванівна Англійська мова І категорія 15р. 2020р. 2021 р. Формування мотивації до навчання через гру на уроках англійської мови учнів початкових класів
12. Охрімук Людмила ПетрівнаЗарубіжна література, англійська моваІІ категорія17р. 20202021Текстовий контроль як ефективний засіб підвищення якості знань учнів усіх видів мовленнєвої діяльності
Кiлькiсть переглядiв: 341

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.