Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників та класоводів:

Ø - організовує колективне планування і аналіз життєдіяльності класних колективів;
Ø - бере участь у реалізації програми підвищення професійного рівня педагогів з питань виховання та методики виховання;
Ø - планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;
Ø - організовує вивчення та запровадження класними керівниками інноваційних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;
Ø - спрямовує роботу класних керівників на реалізацію творчого потенціалу та пошук ефективних шляхів застосування результатів наукових досліджень;
Ø - координує виховну діяльність класних колективів;
Ø - організовує обмін позитивним педагогічним досвідом у досягненні виховних результатів;
Ø - обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів;

Основні напрямки роботи шкільного методичного

об'єднання класних керівників та класоводів на 2021-2022 н.р.:

Ø - всебічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків та здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення потреб і інтересів;
Ø - збереження та зміцнення морального, фізичного і психічного здоров’я вихованців;
Ø - виховання школяра як громадянина України, національно свідомої, вільної, демократичної, життєво та соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір, приймати відповідальні рішення в різноманітних життєвих ситуаціях;
Ø - формування у школярів бажання та вміння учитися, виховання потреби і здатності до навчання впродовж усього життя, вироблення вмінь практично та творчо використовувати набуті знання;
Ø - формування в учнів цілісного наукового світогляду, загальнонаукової, загальнокультурної, технологічної, комунікативної і соціальної компетентності на основі засвоєння системи знань про природу, людину, суспільство, культуру, виробництво; оволодіння засобами пізнавальної та практичної діяльності;
Ø - виховання в учнів любові до праці, забезпечення умов для їхнього життєвого та професійного самовизначення, формування готовності до свідомого вибору майбутньої професії й оволодіння нею;
Ø - виховання школяра як особистості моральної, відповідальної, людини культури з розвиненими естетичним, етичним ставленням до навколишнього світу та самої себе;
Ø - сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.

Проблема методичного об’єднання класних керівників і класоводів на 2021-2022 н.р.:

«Майстерність класного керівника: його творча ініціатива,удосконалення методів, форм роботи з учнями»

Відомості про членів методичного об’єднання

класних керівників та класоводів (2021-2022 н.р.)

№ п/п Прізвище, ім’я, по батькові членів методичного об’єднання Клас Навчальний заклад, що закінчував вчитель Форма навчання Рік закінчення навчально го закладу Пед. стаж Присвоєння кваліфікації (категорія) Методична проблема, над якою працює класний керівник чи класовод
Мороз Оксана Феодосіївна 1-А Волинський державний університет імені Лесі Українки Заочна 2006 14 ІІ Сприяння розвитку і становлення дитячого колективу, як основи для соціалізації і адаптації творчого розвитку кожного учня.
Чашук Галина Романівна 1-Б Володимир-Волинське педучилище Денна 1988 33 11 розряд Згуртування учнівського колективу в умовах НУШ.
Аврамук Тамара Василівна 2-А Луцький педагогічний інститут Заочна 1991 33 І категорія Формування громадянської свідомості молодших школярів.
Семенюк Ніна Петрівна 2-Б Брестський педагогічний інститут Заочна 1990 37 І категорія Формування і виховання в учнів національної свідомості, відповідального ставлення до життя.
Власюк Валентина Панасівна 3-А Луцький педагогічний інститут ім. Лесі Українки Заочна 1991 47 Вища Згуртування класного колективу та формування в учнів національної свідомості через вплив орієнтацій національно-патріотичного виховання.
Ковальчук Наталія Степанівна 3-Б Луцький педагогічний інститут ім. Лесі Українки Денна 1987 34 І категорія Формування і виховання у школярів національної свідомості та відповідального ставлення до життя.
Шикута Ольга Петрівна 4-А Володимир-Волинське педучилище Денна 1985 36 11 розряд Згуртування класного колективу, виховання в учнів дисциплінованості, патріотизму та навичок культурної поведінки.
Мороз Марія Віталіївна 4-Б Луцький педагогічний коледж Денна 2020 1 спеціаліст Формування та розвиток класного колективу в умовах доброзичливого ставлення один до одного.
Хартонюк Олена Петрівна 5-А Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія імені Тараса Шевченка Денна 2015 6 спеціаліст Виховання високоосвіченої, гармонійно розвиненої, інформаційно свідомої особистості, здатної до саморозвитку і самовдосконалення.
Жолоб Тетяна Анатоліївна 5-Б Волинський національний університет імені Лесі Українки Денна 2011 11 ІІ категорія Виховання високоосвіченої, гармонійно розвиненої, інформаційно свідомої особистості, здатної до саморозвитку і самовдосконалення.
Лошак Любов Романівна 6-А Луцький педагогічний інститут Заочна 1988 35 І категорія Виховання у школярів свідомого ставлення до навчання, самостійності, пізнавальної активності та навичок культурної поведінки
Горох Ірина Миколаївна 6-Б Львівський національний університет ім.І.Я.Франка Заочна 2012 6 ІІ категорія Згуртування класного колективу та формування творчих взаємовідносин у ньому.
Ковальчук Аліна Анатоліївна 7-А Рівненський державний гуманітарний університет2 Заочна 2009 14 ІІ категорія Виховання здорової, гармонійно розвиненої та екологічно-свідомої особистості.
Хомич Лідія Феодосіївна 7-Б Рівненський державний гуманітарний університет Заочна 2008 16 І категорія Виховання в учнів дисциплінованості, почуття відповідальності, патріотизму та навичок культурної поведінки.
Ковальчук Валентина Іванівна 8-А Луцький педагогічний інститут Денна 1984 36 вища Виховання свідомого відношення до навчання і виховання у дітей культури поведінки, згуртованості, дружелюбності шляхом використання інноваційних технологій
Бідзюра Надія Олексіївна 8-Б Луцький педагогічний інститут Заочна 1989 37 вища Виховання в учнів дисциплінованості, почуття відповідальності,патріотизму та навичок культурної поведінки
Максимук Світлана Петрівна 9-Б Донецький державний університет Денна 1988 33 вища Формування дружного організованого колективу через активізацію форм індивідуального впливу та колективних творчих вправ
Колотюк Оксана Василівна 9-А Луцький національний університет ім.Лесі Українки Заочна 2012 7 ІІ Виховання в школярів толерантного ставлення до учнів класу та усвідомлення моральних якостей особистості.
Кіпень Лідія Степанівна 10-А Луцький державний педагогічний інститут ім. Лесі Українки Денна 1987 34 Вища Виховання у дітей загальнолюдських цінностей: чесності, доброти, щирості, співпереживання
Ковальчук Юлія Вікторівна 10-Б Рівненський державний гуманітарний університет Денна 2009 11 ІІ категорія Виховання активної життєвої позиції, формування духовного світу та творчої особистості учня
Мороз Наталія Іванівна 11-А Сарненський педагогічний коледж Денна 2000 21 11 розряд Формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно само реалізується у соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.
Ковальчук Наталія Сергіївна 11-Б ВДУ ім. Лесі Українки Заочна 2006 18 Вища Виховання толерантності, відповідальності, навичок культури поведінки та патріотизму серед учнівської молоді
Шинкарук Катерина Віталіївна Бібліотекар Кременецький обласний гуманітарно-педагогічний інститут імені Тараса Шевченка Заочна 2014 4 Спеціаліст Розвиток читацьких інтересів учнів та шанобливого ставлення до книг
Аврамук Наталія Вікторівна Соціальний педагог Рівненський державний гуманітарний університет Денна 2016 6 Спеціаліст Формування духовної, творчої, соціально-активної, всебічно розвиненої особистості з комплексом життєвих позицій та цінностей
Мороз Юлія Григорівна Психолог Рівненський державний гуманітарний університет Денна 2019 4 ІІ Створення умов розвитку гармонійно розвинутої та толерантної особистості дитини, шляхів підвищення психологічної компетентності всіх членів виховного процесу
Дейнека Єлизавета Михайлівна Педа гог-організатор Луцьке педагогічне училище ім.Ярослава Галана Денна 1987 34 11 розряд Формування соціально-активної особистості, зорієнтованої на національні та загальнолюдські якості
Михайлевська Леся Вікторівна Заступник директора з виховної роботи Національний університет «Острозька академія» Денна 2010 10 ІІ категорія Формування патріотичних та громадянських якостей, морально-етичних принципів особистості у здобувачів освіти в умовах Нової української школи

Затверджено:

Директор школи

__________О.О.Горох

02.09.2021 р.

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ТА ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ І КЛАСОВОДІВ НА 2021-2022 Н.Р.

І засідання

Тема: "Організаційно-методичні аспекти роботи ШМО класоводів і класних керівників на новий 2021-2022навчальний рік".

Мета: -провести аналіз роботи методичного об’єднання класних керівників та класоводів НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-дитячий садок» с.Жиричі за 2020/2021 н.р.; ознайомитися з організацією навчально-виховного процесу у 2021/2022 н.р.;

-погодити план роботи методичного об’єднання класних керівників та класоводів на 2021/2022 н.р.;

- ознайомити з новинками виховної роботи та нормативно-правовою базою виховного процесу у 2021-2022 н.р..

Форма проведення: методична рада.

Дата проведення Тематика питань для обговорення Відповідальний
Вересень 2021 року І засідання 1. Аналіз результатів виховної роботи у 2020 / 2021 навчальному році. Керівник МО Михайлевська Л.В.
2. Обговорення мети і завдань, визначення основних напрямів методичної та виховної роботи у 2021/2022 н.р. Керівник МО Михайлевська Л.В.
3. Затвердження плану роботи МО класних керівників на 2021/2022н.р. Керівник МО Михайлевська Л.В.
4. Проведення анкетування класних керівників з метою з’ясування труднощів у роботі. Керівник МО Михайлевська Л.В.
5. Огляд новинок з науково-методичної літератури для класоводів та класних керівників Зав.бібліотекою Шинкарук К.В.
6. Різне. Керівник МО Михайлевська Л.В.

Робота між засіданнями:

1. Затвердження планів виховної роботи.

2. Консультації з питань виховної роботи для класних керівників.

3. Оформлення класних куточків .

4. Складання та затвердження соціальних паспортів класів.

5. Організація самоврядування в класах.

6. Поповнення картотеки. Поновлення списків дітей пільгових категорій,

дітей девіантної поведінки

7. Відвідування виховних заходів класних керівників.

8. Участь у виховних заходах школи та району.

9. Участь у Всеукраїнському тижні з протидії булінгу.

10. Участь у Місячнику безпеки життєдіяльності «Бережи своє життя!»

ІІ засідання

Тема: Громадянське виховання,формування національної свідомості підлітків як соціально-педагогічна проблема.

Мета: Упроваджувати в роботу педагогічного колективу інноваційні виховні технології з формування національної свідомості, патріотизму та загальнолюдської моралі учнів;ознайомити з новими формами та методами формування національної свідомості та самосвідомості.

Форма проведення: круглий стіл.

Листопад 2021 року ІІ засідання 1. Патріотичне виховання підлітків як соціально-педагогічна проблема. Керівник МО Михайлевська Л.В.
2. Національно-патріотичне виховання в умовах Нової української школи Класовод 1-Б класу Семенюк Н.П.
3. Формування громадянської компетентності учнів Соціальний Аврамук Н.В.
4. Патріотизм - один із найсуттєвіших показників моральності людини. Класний керівник 6-А класу Лошак Л.Р.

Робота між засіданнями:

1. Виготовлення дидактичних матеріалів, поновлення класних куточків для національно-патріотичного виховання учнів.

2. Відвідування виховних заходів класних керівників, які атестуються.

3.Участь у шкільних конкурсах, тематичних тижнях.

4. Збір літературних новинок щодо національного, патріотичного виховання.

ІІІ засідання

Тема:Основні аспекти правового виховання учнів в школі.

Мета: вивчити основні показники визначення схильних до правопорушень дітей; упроваджувати заходи попередження та профілактики правопорушень серед школярів; розробити практичні заходи для школярів та батьків, обговорити основні напрями виховної роботи на ІІ семестр 2020-2021 н.р.

Форма проведення: педагогічна майстерня.

Січень 2022 року ІІІ засідання 1. Форми та методи правового виховання в школі. Керівник МО Михайлевська Л.В.
2. Організація роботи Учнівського самоврядування з протидії булінгу серед дітей та підлітків Педагог-організатор Дейнека Є.М.
3. Психолого – педагогічні особливості роботи з дітьми схильними до правопорушень. Соціальний педагог Аврамук Н.В.
4. Тренінг «Подолання проявів агресії та жорстокості в дітей» Практичний психолог Мороз Ю.Г.
5. Рекомендації вчителям щодо складання виховного плану виховної роботи на ІІ семестр 2020-2021 н.р. Керівник МО Михайлевська Л.В.

Робота між засіданнями:

1. Проведення анкетування учнів для визначення дітей, схильних до правопорушень.

2. Проведення анкетування серед батьків з метою визначення основних напрямків сумісної виховної роботи батьківської громадськості та вчителів з дітьми.

3. Консультації з питань виховної роботи для класних керівників.

4. Вивчення нових технологій організації виховного процессу.

5. Самоосвітня діяльність вчителів.

ІV засідання

Тема: Умови успішного виховання в сім’ї. Єдність вимог вчителя і батьків до дітей.

Мета: розкрити роль сім’ї у вихованні дитини; визначити найбільш дієві форми співпраці класного керівника з батьками; вивчити способи вироблення моделі сумісної роботи вчителів та батьків з учнівськими колективами.

Форма проведення: семінар-практикум.

Березень 2022 року ІV засідання 1. Місце та роль сім’ї у вихованні дитини. Доповідь-презентація. Керівник МО Михайлевська Л.В.
2. Здоровий родинний мікроклімат і його вплив на формування особистості старшокласника. Класний керівник 11-Б класу Ковальчук Н.С.
3. Тренінг для класних керівників і класоводів «Відносини партнерства класного керівника і батьків у вихованні дітей» Соціальний педагог Аврамук Н.В., практичний психолог Мороз Ю.Г.
4. Довіра і вимогливість у вихованні першокласників. Класовод 2-А Аврамук Т.В.

Робота між засіданнями:

1. Провести анкетування серед батьків на тему: «Що я знаю про свою дитину».

2. Вивчення нових освітніх підходів виховного процесу для розвитку здорових духовних потреб та інтересів учнів.

3. Анкетування серед учнівської молоді щодо визначення ролі батьків у формуванні особистості дитини.

4. Збір літературних новинок щодо родинного виховання.

V засідання

Тема: Аналіз роботи методичного об’єднання класних керівників, класоводів та підведення підсумків виховного процесу в 2021-2022 н.р.

Мета: -провести аналіз роботи методичного об’єднання класних керівників та класоводів НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-дитячий садок» с.Жиричі за 2021-2022 н.р.; підвести підсумки виховного процесу в школі в 2021-2022 н.р.

Форма проведення: методична рада.

Травень , 2021 року V засідання 1. Підбиття підсумків роботи методичного об’єднання класних керівників та класоводів в 2021-2022 н.р. Керівник МО Михайлевська Л.В.
2. Аналіз проведених виховних заходів Протягом 2021-2022 н.р. Керівник МО Михайлевська Л.В.
3. Аналіз роботи Учнівського самоврядування протягом 2021-2022 н.р. педагог-організатор Дейнека Є.М.
4. Організація літнього оздоровлення та відпочинку дітей Керівник МО Михайлевська Л.В., педагог-організатор Дейнека Є.М.,класні керівники, класоводи

Робота між засіданнями:

1. Проведення анкетування класних керівників та учнів за підсумками роботи за рік та визначення основних напрямків методичної та виховної роботи на 2022/2023 н.р.

2. Результати виховної роботи у 2021/2022 н. р.

3. Консультації з питань організації літнього оздоровлення та відпочинку дітей.

Завдання класного керівника та класовода:

1.Пам’ятати, що життєва компетентність дітей – основа розвитку особистості.
2. Намагатися якомога більше готувати учнів школи до сучасного життя та діяльності, формувати їх життєві компетентності, що дають можливість самовизначитися, сміливо зустрітися з дійсністю, зайняти своє місце у житті.
3. Розвивати в учнів здібності, що допоможуть їм досягти успіху в сучасному світі, зокрема:
· Швидко діяти в нестандартних ситуаціях. (сучасна діяльність вимагає від людей діяти в умовах ліміту часу, в ситуаціях, коли бракує досвіду);
· Вчитися все життя (під час своєї діяльності необхідно самостійно набувати нових знань).
· Працювати в сучасних інформаційних системах (інформаційні технології є джерелом та засобом спілкування. Без уміння працювати з інформаційними технологіями неможливо діяти й бути успішним), уміти здобувати, аналізувати інформацію отриману з різних джерел, застосовувати її для індивідуального розвитку і самовдосконалення.
· Вступати в комунікацію (вміти вислухати, зрозуміти, довести свою думку до співрозмовника), вміти працювати в команді.
· Бути гнучким, мобільним, конкурентноздатним, уміти інтегруватись у динамічне суспільство, презентувати себе.
· Критично мислити.
· Використовувати знання як інструмент для розв’язання життєвих проблем.
· Генерувати нові ідеї, приймати нестандартні рішення й нести за них відповідальність.
· Вміти запобігати та виходити з будь-яких конфліктних ситуацій.
· Цілеспрямовано використовувати свій потенціал як для самореалізації в професійному й особистісному плані, так і в інтересах суспільства, держави.
· Бережно ставитись до свого здоров’я та здоров’я інших як до найвищої цінності.
· Бути здатним до вибору численних альтернатив, які пропонує сучасне життя.
Життя вимагає, щоб школа давала можливості для формування досвіду розв'язання проблем і нестандартних завдань, досвіду спілкування та взаємодії, досвіду емоційно-ціннісного ставлення до оточуючого світу та до себе самого.

/Files/images/shmo_klasnih_kervnikv/IMG_20181204_112653.jpg

/Files/images/shmo_klasnih_kervnikv/IMG_20181204_113106.jpg

/Files/images/shmo_klasnih_kervnikv/IMG_20181204_113604.jpg

/Files/images/shmo_klasnih_kervnikv/IMG_20181204_114219.jpg

/Files/images/shmo_klasnih_kervnikv/IMG_20181204_114046.jpg

/Files/images/shmo_klasnih_kervnikv/IMG_20181204_114648.jpg

/Files/images/shmo_klasnih_kervnikv/IMG-2e2907f44d718b22fd0768861c43144f-V.jpg

/Files/images/shmo_klasnih_kervnikv/IMG-b29bbe44e9fb3da51bba9b6aa61cfefc-V.jpg

/Files/images/shmo_klasnih_kervnikv/Изображение 002.jpg

/Files/images/shmo_klasnih_kervnikv/IMG-bb48c7923eb85dc90186c5821818e567-V.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 232

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.