№ п/п | Прізвище, ім’я, по батькові членів методичного об’єднання | Клас | Навчальний заклад, що закінчував вчитель | Форма навчання | Рік закінчення навчально го закладу | Пед. стаж | Присвоєння кваліфікації (категорія) | Методична проблема, над якою працює класний керівник чи класовод |
| Мороз Оксана Феодосіївна | 1-А | Волинський державний університет імені Лесі Українки | Заочна | 2006 | 14 | ІІ | Сприяння розвитку і становлення дитячого колективу, як основи для соціалізації і адаптації творчого розвитку кожного учня. |
| Чашук Галина Романівна | 1-Б | Володимир-Волинське педучилище | Денна | 1988 | 33 | 11 розряд | Згуртування учнівського колективу в умовах НУШ. |
| Аврамук Тамара Василівна | 2-А | Луцький педагогічний інститут | Заочна | 1991 | 33 | І категорія | Формування громадянської свідомості молодших школярів. |
| Семенюк Ніна Петрівна | 2-Б | Брестський педагогічний інститут | Заочна | 1990 | 37 | І категорія | Формування і виховання в учнів національної свідомості, відповідального ставлення до життя. |
| Власюк Валентина Панасівна | 3-А | Луцький педагогічний інститут ім. Лесі Українки | Заочна | 1991 | 47 | Вища | Згуртування класного колективу та формування в учнів національної свідомості через вплив орієнтацій національно-патріотичного виховання. |
| Ковальчук Наталія Степанівна | 3-Б | Луцький педагогічний інститут ім. Лесі Українки | Денна | 1987 | 34 | І категорія | Формування і виховання у школярів національної свідомості та відповідального ставлення до життя. |
| Шикута Ольга Петрівна | 4-А | Володимир-Волинське педучилище | Денна | 1985 | 36 | 11 розряд | Згуртування класного колективу, виховання в учнів дисциплінованості, патріотизму та навичок культурної поведінки. |
| Мороз Марія Віталіївна | 4-Б | Луцький педагогічний коледж | Денна | 2020 | 1 | спеціаліст | Формування та розвиток класного колективу в умовах доброзичливого ставлення один до одного. |
| Хартонюк Олена Петрівна | 5-А | Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія імені Тараса Шевченка | Денна | 2015 | 6 | спеціаліст | Виховання високоосвіченої, гармонійно розвиненої, інформаційно свідомої особистості, здатної до саморозвитку і самовдосконалення. |
| Жолоб Тетяна Анатоліївна | 5-Б | Волинський національний університет імені Лесі Українки | Денна | 2011 | 11 | ІІ категорія | Виховання високоосвіченої, гармонійно розвиненої, інформаційно свідомої особистості, здатної до саморозвитку і самовдосконалення. |
| Лошак Любов Романівна | 6-А | Луцький педагогічний інститут | Заочна | 1988 | 35 | І категорія | Виховання у школярів свідомого ставлення до навчання, самостійності, пізнавальної активності та навичок культурної поведінки |
| Горох Ірина Миколаївна | 6-Б | Львівський національний університет ім.І.Я.Франка | Заочна | 2012 | 6 | ІІ категорія | Згуртування класного колективу та формування творчих взаємовідносин у ньому. |
| Ковальчук Аліна Анатоліївна | 7-А | Рівненський державний гуманітарний університет2 | Заочна | 2009 | 14 | ІІ категорія | Виховання здорової, гармонійно розвиненої та екологічно-свідомої особистості. |
| Хомич Лідія Феодосіївна | 7-Б | Рівненський державний гуманітарний університет | Заочна | 2008 | 16 | І категорія | Виховання в учнів дисциплінованості, почуття відповідальності, патріотизму та навичок культурної поведінки. |
| Ковальчук Валентина Іванівна | 8-А | Луцький педагогічний інститут | Денна | 1984 | 36 | вища | Виховання свідомого відношення до навчання і виховання у дітей культури поведінки, згуртованості, дружелюбності шляхом використання інноваційних технологій |
| Бідзюра Надія Олексіївна | 8-Б | Луцький педагогічний інститут | Заочна | 1989 | 37 | вища | Виховання в учнів дисциплінованості, почуття відповідальності,патріотизму та навичок культурної поведінки |
| Максимук Світлана Петрівна | 9-Б | Донецький державний університет | Денна | 1988 | 33 | вища | Формування дружного організованого колективу через активізацію форм індивідуального впливу та колективних творчих вправ |
| Колотюк Оксана Василівна | 9-А | Луцький національний університет ім.Лесі Українки | Заочна | 2012 | 7 | ІІ | Виховання в школярів толерантного ставлення до учнів класу та усвідомлення моральних якостей особистості. |
| Кіпень Лідія Степанівна | 10-А | Луцький державний педагогічний інститут ім. Лесі Українки | Денна | 1987 | 34 | Вища | Виховання у дітей загальнолюдських цінностей: чесності, доброти, щирості, співпереживання |
| Ковальчук Юлія Вікторівна | 10-Б | Рівненський державний гуманітарний університет | Денна | 2009 | 11 | ІІ категорія | Виховання активної життєвої позиції, формування духовного світу та творчої особистості учня |
| Мороз Наталія Іванівна | 11-А | Сарненський педагогічний коледж | Денна | 2000 | 21 | 11 розряд | Формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно само реалізується у соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал. |
| Ковальчук Наталія Сергіївна | 11-Б | ВДУ ім. Лесі Українки | Заочна | 2006 | 18 | Вища | Виховання толерантності, відповідальності, навичок культури поведінки та патріотизму серед учнівської молоді |
| Шинкарук Катерина Віталіївна | Бібліотекар | Кременецький обласний гуманітарно-педагогічний інститут імені Тараса Шевченка | Заочна | 2014 | 4 | Спеціаліст | Розвиток читацьких інтересів учнів та шанобливого ставлення до книг |
| Аврамук Наталія Вікторівна | Соціальний педагог | Рівненський державний гуманітарний університет | Денна | 2016 | 6 | Спеціаліст | Формування духовної, творчої, соціально-активної, всебічно розвиненої особистості з комплексом життєвих позицій та цінностей |
| Мороз Юлія Григорівна | Психолог | Рівненський державний гуманітарний університет | Денна | 2019 | 4 | ІІ | Створення умов розвитку гармонійно розвинутої та толерантної особистості дитини, шляхів підвищення психологічної компетентності всіх членів виховного процесу |
| Дейнека Єлизавета Михайлівна | Педа гог-організатор | Луцьке педагогічне училище ім.Ярослава Галана | Денна | 1987 | 34 | 11 розряд | Формування соціально-активної особистості, зорієнтованої на національні та загальнолюдські якості |
| Михайлевська Леся Вікторівна | Заступник директора з виховної роботи | Національний університет «Острозька академія» | Денна | 2010 | 10 | ІІ категорія | Формування патріотичних та громадянських якостей, морально-етичних принципів особистості у здобувачів освіти в умовах Нової української школи |
Затверджено:
Директор школи
__________О.О.Горох
02.09.2021 р.
І засідання
Тема: "Організаційно-методичні аспекти роботи ШМО класоводів і класних керівників на новий 2021-2022навчальний рік".
Мета: -провести аналіз роботи методичного об’єднання класних керівників та класоводів НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-дитячий садок» с.Жиричі за 2020/2021 н.р.; ознайомитися з організацією навчально-виховного процесу у 2021/2022 н.р.;
-погодити план роботи методичного об’єднання класних керівників та класоводів на 2021/2022 н.р.;
- ознайомити з новинками виховної роботи та нормативно-правовою базою виховного процесу у 2021-2022 н.р..
Форма проведення: методична рада.
Дата проведення | № | Тематика питань для обговорення | Відповідальний |
Вересень 2021 року І засідання | 1. | Аналіз результатів виховної роботи у 2020 / 2021 навчальному році. | Керівник МО Михайлевська Л.В. |
2. | Обговорення мети і завдань, визначення основних напрямів методичної та виховної роботи у 2021/2022 н.р. | Керівник МО Михайлевська Л.В. | |
3. | Затвердження плану роботи МО класних керівників на 2021/2022н.р. | Керівник МО Михайлевська Л.В. | |
4. | Проведення анкетування класних керівників з метою з’ясування труднощів у роботі. | Керівник МО Михайлевська Л.В. | |
5. | Огляд новинок з науково-методичної літератури для класоводів та класних керівників | Зав.бібліотекою Шинкарук К.В. | |
6. | Різне. | Керівник МО Михайлевська Л.В. |
Робота між засіданнями:
1. Затвердження планів виховної роботи.
2. Консультації з питань виховної роботи для класних керівників.
3. Оформлення класних куточків .
4. Складання та затвердження соціальних паспортів класів.
5. Організація самоврядування в класах.
6. Поповнення картотеки. Поновлення списків дітей пільгових категорій,
дітей девіантної поведінки
7. Відвідування виховних заходів класних керівників.
8. Участь у виховних заходах школи та району.
9. Участь у Всеукраїнському тижні з протидії булінгу.
10. Участь у Місячнику безпеки життєдіяльності «Бережи своє життя!»
ІІ засідання
Тема: Громадянське виховання,формування національної свідомості підлітків як соціально-педагогічна проблема.
Мета: Упроваджувати в роботу педагогічного колективу інноваційні виховні технології з формування національної свідомості, патріотизму та загальнолюдської моралі учнів;ознайомити з новими формами та методами формування національної свідомості та самосвідомості.
Форма проведення: круглий стіл.
Листопад 2021 року ІІ засідання | 1. | Патріотичне виховання підлітків як соціально-педагогічна проблема. | Керівник МО Михайлевська Л.В. |
2. | Національно-патріотичне виховання в умовах Нової української школи | Класовод 1-Б класу Семенюк Н.П. | |
3. | Формування громадянської компетентності учнів | Соціальний Аврамук Н.В. | |
4. | Патріотизм - один із найсуттєвіших показників моральності людини. | Класний керівник 6-А класу Лошак Л.Р. |
Робота між засіданнями:
1. Виготовлення дидактичних матеріалів, поновлення класних куточків для національно-патріотичного виховання учнів.
2. Відвідування виховних заходів класних керівників, які атестуються.
3.Участь у шкільних конкурсах, тематичних тижнях.
4. Збір літературних новинок щодо національного, патріотичного виховання.
ІІІ засідання
Тема:Основні аспекти правового виховання учнів в школі.
Мета: вивчити основні показники визначення схильних до правопорушень дітей; упроваджувати заходи попередження та профілактики правопорушень серед школярів; розробити практичні заходи для школярів та батьків, обговорити основні напрями виховної роботи на ІІ семестр 2020-2021 н.р.
Форма проведення: педагогічна майстерня.
Січень 2022 року ІІІ засідання | 1. | Форми та методи правового виховання в школі. | Керівник МО Михайлевська Л.В. |
2. | Організація роботи Учнівського самоврядування з протидії булінгу серед дітей та підлітків | Педагог-організатор Дейнека Є.М. | |
3. | Психолого – педагогічні особливості роботи з дітьми схильними до правопорушень. | Соціальний педагог Аврамук Н.В. | |
4. | Тренінг «Подолання проявів агресії та жорстокості в дітей» | Практичний психолог Мороз Ю.Г. | |
5. | Рекомендації вчителям щодо складання виховного плану виховної роботи на ІІ семестр 2020-2021 н.р. | Керівник МО Михайлевська Л.В. |
Робота між засіданнями:
1. Проведення анкетування учнів для визначення дітей, схильних до правопорушень.
2. Проведення анкетування серед батьків з метою визначення основних напрямків сумісної виховної роботи батьківської громадськості та вчителів з дітьми.
3. Консультації з питань виховної роботи для класних керівників.
4. Вивчення нових технологій організації виховного процессу.
5. Самоосвітня діяльність вчителів.
ІV засідання
Тема: Умови успішного виховання в сім’ї. Єдність вимог вчителя і батьків до дітей.
Мета: розкрити роль сім’ї у вихованні дитини; визначити найбільш дієві форми співпраці класного керівника з батьками; вивчити способи вироблення моделі сумісної роботи вчителів та батьків з учнівськими колективами.
Форма проведення: семінар-практикум.
Березень 2022 року ІV засідання | 1. | Місце та роль сім’ї у вихованні дитини. Доповідь-презентація. | Керівник МО Михайлевська Л.В. |
2. | Здоровий родинний мікроклімат і його вплив на формування особистості старшокласника. | Класний керівник 11-Б класу Ковальчук Н.С. | |
3. | Тренінг для класних керівників і класоводів «Відносини партнерства класного керівника і батьків у вихованні дітей» | Соціальний педагог Аврамук Н.В., практичний психолог Мороз Ю.Г. | |
4. | Довіра і вимогливість у вихованні першокласників. | Класовод 2-А Аврамук Т.В. |
Робота між засіданнями:
1. Провести анкетування серед батьків на тему: «Що я знаю про свою дитину».
2. Вивчення нових освітніх підходів виховного процесу для розвитку здорових духовних потреб та інтересів учнів.
3. Анкетування серед учнівської молоді щодо визначення ролі батьків у формуванні особистості дитини.
4. Збір літературних новинок щодо родинного виховання.
V засідання
Тема: Аналіз роботи методичного об’єднання класних керівників, класоводів та підведення підсумків виховного процесу в 2021-2022 н.р.
Мета: -провести аналіз роботи методичного об’єднання класних керівників та класоводів НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-дитячий садок» с.Жиричі за 2021-2022 н.р.; підвести підсумки виховного процесу в школі в 2021-2022 н.р.
Форма проведення: методична рада.
Травень , 2021 року V засідання | 1. | Підбиття підсумків роботи методичного об’єднання класних керівників та класоводів в 2021-2022 н.р. | Керівник МО Михайлевська Л.В. |
2. | Аналіз проведених виховних заходів Протягом 2021-2022 н.р. | Керівник МО Михайлевська Л.В. | |
3. | Аналіз роботи Учнівського самоврядування протягом 2021-2022 н.р. | педагог-організатор Дейнека Є.М. | |
4. | Організація літнього оздоровлення та відпочинку дітей | Керівник МО Михайлевська Л.В., педагог-організатор Дейнека Є.М.,класні керівники, класоводи |
Робота між засіданнями:
1. Проведення анкетування класних керівників та учнів за підсумками роботи за рік та визначення основних напрямків методичної та виховної роботи на 2022/2023 н.р.
2. Результати виховної роботи у 2021/2022 н. р.
3. Консультації з питань організації літнього оздоровлення та відпочинку дітей.
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.