/Files/images/2019/IMG_20190503_124616.jpg /Files/images/2019/IMG-52a668a89d525e81b8da9ed0fdf0474e-V.jpg /Files/images/2019/IMG-4a99dfa2c8a001c2c5b00c8799f4e43e-V.jpg

Графік проведення консультацій

по підготовці до ДПА, ЗНО – 2019 р.

Назва предмета День тижня Час Клас Місце проведення Прізвище вчителя
Математика Математика вівторок середа 17:00 14:30 11-ті 9-ті к. математики к. фізики С.П.Максимук В.І.Ковальчук
Українська мова Українська мова четвер четвер 17.00 17.00 11-ті 9-ті к.математики к. фізики Л.Ф.Хомич Н.М.Гурич
Географія четвер 15.00 11-ті к. географії Л.Р.Лошак
Біологія п’ятниця понеділок 17:00 15:00 9-ті 11-ті к. біології І.А.Матвіюк
Історія України понеділок 17.00 11-ті к. історії М.Л.Лошак
Англійська мова субота 15.00 11-ті к. англійської Л.Ф.Хомич
Хімія п’ятниця 14:30 11-ті к.хімії М.В.Літвинович

Пам’ятки-поради учням щодо складання державної підсумкової атестації

До складання ДПА:

  • Підготуйте своє робоче місце вдома: приберіть з робочого столу все зайве, зручно розмістіть потрібні програми, навчальні посібники, зошити, папір, ручки, олівці тощо.
  • Складіть план підготовки до державної підсумкової атестації на кожний день, чітко визначте обсяг матеріалу, який ви вивчатимете (розділ, тема тощо).
  • Під час підготовки до державної підсумкової атестації з будь-якого навчального предмета структуруйте матеріал за допомогою планів, схем. Робіть це у письмовому вигляді. Адже досить часто буває так: вам здається, що ви все знаєте, пам’ятаєте, а коли починаєте відповідати - ваша відповідь виходить уривчастою, фрагментарною.
  • Перегляньте спочатку весь матеріал і раціонально сплануйте його вивчення: наприклад, якщо потрібно вивчити 100 питань за 4 дні, то у перші два дні вивчіть 70% усього обсягу, третього дня - решту питань, четвертого - повторіть вивчене. При цьому складні питання чергуйте з простішими.
  • Розпочніть заняття з найважчого матеріалу, який знаєте найгірше. Якщо не можете щось згадати, запишіть на аркуші запитання, які ви можете поставити учителю під час консультації.
  • Намагайтеся зрозуміти матеріал, що вивчаєте, а не механічно його запам’ятовувати.
  • Не вивчайте новий матеріал безпосередньо перед державною підсумковою атестацією, робіть це заздалегідь.
  • Пам’ятайте, що інформація одержана на консультації перед державною підсумковою атестацією буде корисною для вас.
  • Не забудьте під час консультації поставити педагогу ті запитання, які вас найбільше хвилюють.
  • Робіть шпаргалки за бажанням, це сприяє закріпленню знань, однак пам’ятайте, що користуватися ними під час державної підсумкової атестації не можна.
  • Проговоріть батькам плани своїх відповідей на запитання.
  • Повторіть плани відповідей на запитання напередодні державної підсумкової атестації, акцентуйте увагу на найважчих.
  • Не забудьте прийти на консультацію.
  • Відпочиньте за два-три дні до державної підсумкової атестації.
  • Ляжте раніше спати напередодні державної підсумкової атестації, а ранок у жодному разі не розпочинайте «зубрінням».
  • Чергуйте заняття і відпочинок під час усього періоду підготовки до державної підсумкової атестації .
  • Не думайте про те, що не впораєтесь із завданнями, навпаки подумки уявляйте собі картину успіху.
  • Прийдіть на державну підсумкову атестацію завчасно.

Під час складанняусної державної підсумкової атестації:

візьміть білет, назвіть його номер;

сядьте на місце, заспокойтеся;

прочитайте завдання;

зосередьтесь і спробуйте зрозуміти його зміст;

складіть детальний план відповіді, запишіть важливі визначення,формули, схеми;

готуючи конспект відповіді, не намагайтеся записати все слово в слово. Відшліфуйте і зафіксуйте першу фразу своєї відповіді, яка має бути змістовною і стилістично бездоганною;

пам’ятайте, що таблиці, плакати тощо, що є у вашому розпорядженні під час державної підсумкової атестації, - це ваші помічники, тому що у них міститься значна частина інформації, необхідної для відповіді;

починайте відповідь з оголошення її плану. У цьому випадку екзаменатор з перших хвилин оцінить не тільки коло питань, що ви будете розглядати, а й вашу здатність логічно мислити та грамотно будувати відповідь;

висловлюйтеся логічно;

супроводжуйте відповідь узагальненнями, викладом закономірностей;

тримайтеся впевнено, відповідайте чітко, але не голосно;

намагайтеся, щоб ваша відповідь на кожне запитання тривала не більше 5 - 7 хвилин;

не виправдовуйтеся, якщо ви допустили у відповіді неточність. Проаналізуйте свою помилку, спробуйте показати екзаменаторам,що ця помилка випадкова і надалі ви її не допустите. Будьте спокійними. У такій ситуації лише ясність і чіткість вашого мислення допоможуть спростувати негативний ефект помилки;

не хвилюйтеся, якщо не знаєте, як відповісти на запитання, спробуйте зібратися з думками. Згадайте все,що стосується даної теми;

не говоріть відразу, що не можете відповісти на запитання, це відчуття може бути помилковим.

Письмової державної підсумкової атестації:

не сподівайтеся на допомогу екзаменатора, якщо вам не зрозумілий текст завдання. Екзаменатор має право давати пояснення, якщо текст завдання погано надрукований;

почніть розв'язувати найлегше, на вашу думку завдання. Заплутана умова ще не говорить про складність завдання. Зберіться з думками та починайте працювати. У вас усе вийде!;

не зациклюйтеся на тому завданні, яке не можете розв’язати , спробуйте розв’язати інше. Можливо ,успіх розв'язання легшого завдання додасть вам упевненості, і ви зможете впоратися зі складнішим;

будьте уважними, запам’ятайте вказівки учителя щодо підписання роботи, заповнення певних бланків та виконання завдань;

сконцентруйтеся після організаційних моментів - для вас тепер є лише текст завдань і час для їх виконання;

прочитайте завдання двічі і обов’язково до кінця, зрозумійте, що від вас вимагається;

не поспішайте, оскільки можете неправильно зрозуміти умови завдань;

думайте лише про виконання того завдання, що виконуєте, а не всіх відразу;

перевірте виконане завдання;

прислухайтеся до своєї інтуїції.

Після складання ДПА

Зателефонуйте батькам. Пам’ятайте, що вони хвилюються за вас.

Проаналізуйте ваші помилки, щоб не припуститися їх у майбутньому.

Відпочиньте у цей день, а вже з наступного починайте готуватися до державної підсумкової атестації з іншого навчального предмета.

Під час підготовки до державної підсумкової атестації з іншого навчального предмета врахуйте вже набутий вами досвід.

Пам’ятки-поради батькам учнів

щодо складання державної підсумкової атестації

До складання

Ознайомтеся з порядком проведення державної підсумкової атестації учнів.

З'ясуйте бажання дітей щодо вибору навчального предмета, з якого вони складатимуть державну підсумкову атестацію. Переконайтеся, що вибір вашої дитини правильний.

Почніть готувати свою дитину до державної підсумкової атестації завчасно,однак не будьте нав’язливими.

Поділіться з дитиною своїм досвідом складання іспитів.

Пам’ятайте, що дитина може сама вибирати час для підготовки до ДПА.

Будьте готові, не лише вислухати плани відповідей дитини на запитання ДПА, а й щось підказати їй.

Стежте за тим, щоб ваша дитина чергувала заняття та відпочинок (наприклад, 40 хвилин навчається, 10 - відпочиває).

Не забудьте, що дитині напередодні ДПА необхідно відпочити: ввечері після закінчення заняття прогулятися на свіжому повітрі, прийняти душ, раніше лягти спати.

Підтримайте дитину. Це додасть їй впевненості у своїх силах.

Під час складання

Будьте впевнені у знаннях вашої дитини.

Не хвилюйтеся, тому що зайве хвилювання заважатиме не лише вам, а й дитині, адже вона відчуватиме ваш неспокій.

Не відволікайте дитину телефонними дзвінками, вона сама вам зателефонує!

Після складання

Підтримайте дитину незалежно від результатів ДПА.

Порадьте, як раціонально розподілити час, готуючись до ДПА з інших навчальних предметів.

Кiлькiсть переглядiв: 349

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.