Назва предмета | День тижня | Час | Клас | Місце проведення | Прізвище вчителя |
Математика Математика | вівторок середа | 17:00 14:30 | 11-ті 9-ті | к. математики к. фізики | С.П.Максимук В.І.Ковальчук |
Українська мова Українська мова | четвер четвер | 17.00 17.00 | 11-ті 9-ті | к.математики к. фізики | Л.Ф.Хомич Н.М.Гурич |
Географія | четвер | 15.00 | 11-ті | к. географії | Л.Р.Лошак |
Біологія | п’ятниця понеділок | 17:00 15:00 | 9-ті 11-ті | к. біології | І.А.Матвіюк |
Історія України | понеділок | 17.00 | 11-ті | к. історії | М.Л.Лошак |
Англійська мова | субота | 15.00 | 11-ті | к. англійської | Л.Ф.Хомич |
Хімія | п’ятниця | 14:30 | 11-ті | к.хімії | М.В.Літвинович |
візьміть білет, назвіть його номер;
сядьте на місце, заспокойтеся;
прочитайте завдання;
зосередьтесь і спробуйте зрозуміти його зміст;
складіть детальний план відповіді, запишіть важливі визначення,формули, схеми;
готуючи конспект відповіді, не намагайтеся записати все слово в слово. Відшліфуйте і зафіксуйте першу фразу своєї відповіді, яка має бути змістовною і стилістично бездоганною;
пам’ятайте, що таблиці, плакати тощо, що є у вашому розпорядженні під час державної підсумкової атестації, - це ваші помічники, тому що у них міститься значна частина інформації, необхідної для відповіді;
починайте відповідь з оголошення її плану. У цьому випадку екзаменатор з перших хвилин оцінить не тільки коло питань, що ви будете розглядати, а й вашу здатність логічно мислити та грамотно будувати відповідь;
висловлюйтеся логічно;
супроводжуйте відповідь узагальненнями, викладом закономірностей;
тримайтеся впевнено, відповідайте чітко, але не голосно;
намагайтеся, щоб ваша відповідь на кожне запитання тривала не більше 5 - 7 хвилин;
не виправдовуйтеся, якщо ви допустили у відповіді неточність. Проаналізуйте свою помилку, спробуйте показати екзаменаторам,що ця помилка випадкова і надалі ви її не допустите. Будьте спокійними. У такій ситуації лише ясність і чіткість вашого мислення допоможуть спростувати негативний ефект помилки;
не хвилюйтеся, якщо не знаєте, як відповісти на запитання, спробуйте зібратися з думками. Згадайте все,що стосується даної теми;
не говоріть відразу, що не можете відповісти на запитання, це відчуття може бути помилковим.
не сподівайтеся на допомогу екзаменатора, якщо вам не зрозумілий текст завдання. Екзаменатор має право давати пояснення, якщо текст завдання погано надрукований;
почніть розв'язувати найлегше, на вашу думку завдання. Заплутана умова ще не говорить про складність завдання. Зберіться з думками та починайте працювати. У вас усе вийде!;
не зациклюйтеся на тому завданні, яке не можете розв’язати , спробуйте розв’язати інше. Можливо ,успіх розв'язання легшого завдання додасть вам упевненості, і ви зможете впоратися зі складнішим;
будьте уважними, запам’ятайте вказівки учителя щодо підписання роботи, заповнення певних бланків та виконання завдань;
сконцентруйтеся після організаційних моментів - для вас тепер є лише текст завдань і час для їх виконання;
прочитайте завдання двічі і обов’язково до кінця, зрозумійте, що від вас вимагається;
не поспішайте, оскільки можете неправильно зрозуміти умови завдань;
думайте лише про виконання того завдання, що виконуєте, а не всіх відразу;
перевірте виконане завдання;
прислухайтеся до своєї інтуїції.
Зателефонуйте батькам. Пам’ятайте, що вони хвилюються за вас.
Проаналізуйте ваші помилки, щоб не припуститися їх у майбутньому.
Відпочиньте у цей день, а вже з наступного починайте готуватися до державної підсумкової атестації з іншого навчального предмета.
Під час підготовки до державної підсумкової атестації з іншого навчального предмета врахуйте вже набутий вами досвід.
Ознайомтеся з порядком проведення державної підсумкової атестації учнів.
З'ясуйте бажання дітей щодо вибору навчального предмета, з якого вони складатимуть державну підсумкову атестацію. Переконайтеся, що вибір вашої дитини правильний.
Почніть готувати свою дитину до державної підсумкової атестації завчасно,однак не будьте нав’язливими.
Поділіться з дитиною своїм досвідом складання іспитів.
Пам’ятайте, що дитина може сама вибирати час для підготовки до ДПА.
Будьте готові, не лише вислухати плани відповідей дитини на запитання ДПА, а й щось підказати їй.
Стежте за тим, щоб ваша дитина чергувала заняття та відпочинок (наприклад, 40 хвилин навчається, 10 - відпочиває).
Не забудьте, що дитині напередодні ДПА необхідно відпочити: ввечері після закінчення заняття прогулятися на свіжому повітрі, прийняти душ, раніше лягти спати.
Підтримайте дитину. Це додасть їй впевненості у своїх силах.
Будьте впевнені у знаннях вашої дитини.
Не хвилюйтеся, тому що зайве хвилювання заважатиме не лише вам, а й дитині, адже вона відчуватиме ваш неспокій.
Не відволікайте дитину телефонними дзвінками, вона сама вам зателефонує!
Підтримайте дитину незалежно від результатів ДПА.
Порадьте, як раціонально розподілити час, готуючись до ДПА з інших навчальних предметів.
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.