Ознайомтесь із презентацією і виконайте завдання.
Перегляньте відео: wym-1584286523426
Опрацюйте параграф 36 із підручника,виконайте завдання в контурній карті.
Перегляньте відео.wym-1584465648463
Опрацюйте параграф 37, виконайте онлайн тестwym-1584470125811
Опрацюйте запропонований у підручнику матеріал і виконайте наступні завдання:
Завдання 1. Складіть і запишіть коротке повідомлення, у якому громадянин Херсонеса інформує інших громадян на народних зборах про події в материковій Греції.
Завдання 2.Скориставшись пам'ятками ,сформулюйте кілька тверджень про розвиток господарства в античних полісах на території України.Свою відповідь почніть словами:"Зображені пам'ятки свідчать про розвиток у греків, мешканців античних полісів Північного Причорномор'я та Криму, ... .
Завдання 3.Доведіть, що мешканці грецьких колоній Північного Причорномор'я плекали духовні цінності античного світу. Наведіть не менше як три аргументи.
Опрацюйте параграф 38, виконайте практичну роботу.
Перегляньте відео wym-1585666182138 , wym-1585666297280
753 р. до н.е. - заснування м.Рим.
753 -509 р. до н.е. - тривав царський період в історії Риму.
Виконайте завдання в контурній карті. В атласі ст. 12. Тема."Римська республіка в V -ІІІ ст. до н.е."
Опрацюйте параграф 39, завдання в контурній карті.
Перегляньте відео урок.wym-1586102186058
Запишіть хронологію з даного уроку.
Випишіть основні терміни: республіка, трибун,провінція,пунічна війна, експансія.
Виконайте завдання в контурній карті "Перша пунічна війна"
Опрацюйте параграф 40, терміни, хронлогію, завдання в контурній карті.
Опрацюйте історичний документ ст. 180 і дайте відповіді на питання.(усно)
Опрацювати параграф 41.
Виконайте онлайн тест. wym-1586108668723
Перегляньте відео.wym-1586695094109, wym-1586695147983
Запишіть термін:
граматика - середня школа в давніх римлян.
Опрацюйте параграф 42.
Перегляньте відеоурок.wym-1586695676987
Випишіть в зошит хронологію з відеоуроку.
Запишіть терміни:
диктатор - посадова особа в Давньому Римі, яку призначав сенат на 6 місяців. Диктатора було наділено необмеженою владою.
гладіатори - раби в Римі, які виступали в боях для розваги римських громадян.
тріумвірат - союз трьох політичних діячів задля захоплення найвищої влади.
плебс - простолюд.
Опрацюйте параграф 43, хронологію, терміни.
Перегляньте презентацію,повторіть параграф 43 і складіть історичний портрет Ю.Цезаря. Для цього використайте план характеристики історичної особи. Завдання виконайте письмово.
Перегляньте відео.wym-1588069134129
Запишіть хронологію:
43 р. до н.е.- створення Другого триумвірату.
31 р. до н.е. - битва біля мису Акцій.
30 р. до н. е. - 14 р. н.е.- правління Октавіана Августа.
Працюйте з атласом і контурною картою.
Опрацювати параграф 44, хронологію, завдання в контурній карті.
Перегляньте відео. wym-1588620174926
Запишіть терміни:
Акведук - арковий міст, яким прокладали водогін через ріку, шляхи, яри.
Форум - головна площа Риму.
Терми - громадські лазні римлян.
Опрацювати параграф 45, терміни.
Перегляньте відео.wym-1588692148310
Запишіть хронологію:
395 р. - розпад Римської імперії на Західну і Східну.
Опрацюйте параграф 46, хронологію.
Перегляньте відео.wym-1589186201836
Опрацюйте параграф 47, завдання 2 ст. 208.
Перегляньте відео.wym-1589189397545
Виконайте письмово завдання згідно підручника параграф 48.
Завдання 1, ст. 210.
Завдання 2, ст.213.
Завдання 3, ст.214.
опрацювати параграф 48.
Виконайте завдання практичної роботи згідно підручника на ст. 221- 223.
Повторити параграфи 44 - 50, хронологію, терміни.
Повторити терміни, хронологію.
Перегляньте відео.wym-1590319024224
Перегляньте відео.wym-1590319199161
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.