Повторити вивчений матеріал.
Запропоновані теми: Як тварини пристосовані до життя в різних умовах; Заповідні території України.
Опрацювати параграф 54 п.1,2, запитання 2 на ст.243 виконати вробочому зошиті.
wym-1589894513928 ознайомитися із видами занесеними до Червоної книги України.
wym-1589466839057 біосферний заповідник " Асканія Нова"
wym-1589468102044 Шацький національний парк. Озеро Світязь.
wym-1589468498965 парк "Софіївка"
wym-1589468833883 природний заказник "Воротнів"
Створити тезовий конспект в робочому зошиті, використовуючи відеофрагменти.
Опрацювати параграф 54 п.3.
wym-1589210545730 Черемський природний заповідник
wym-1589211081733 Природний заповідник "Розточчя"
wym-1589211783097 Національний природний парк " Подільські Товтри"
Опрацювати параграф 53 п.4 ст.236; виконати тест за посиланням.
Опрацювати параграф 53, вивчити основні терміни з теми; переглянути відео після опрацювання параграфу.
Опрацювати параграф 52, запитання для допитливих( ст.232) виконати в робочому зошиті; вивчити біологічний словничок.
Опрацювати параграф 51,вивчити біологічний словничок ст.226.
Завдання в робочому зошиті: Вибати тварину найбільш поширену у вашій місцевості та записати риси пристосованості до середовища в якому вона проживає.
Теми за вибором учня: Угрупування тварин; Як вчаться птаенята;Чому мігрують тварини; Як спілкуються тварини.
Опрацювати параграф 50, пройти тестові завдання на ст. 221; скласти таблицю: Пристосування тварин до свого середовища життя(1 колонка-середовище існування,2 тварина(беремо 6 різних тварин), 3 адаптація з допомогою поведінки).
Переглянути відео за посиланням
Опрацювати параграф 49,вивч біологвчний словничок,; запитання 1-4 ст. 214.
Опишіть властивість спілкуватися вашої улюбленої домашньої тварини(в зошиті); переглянути відеоурок за посиланням.
Повторити параграф 48, пункт "ієрархія домінування", переглянути відео(який спосіб життя тварин описано в даних відеофрагментах) виконати вправу за посиланням 1
Опрацювати параграф 48 п.2. В робочих зошитах, порінвти переваги поодинокого і соціального способів життя тварин(Зозуля звичайна, лев, білка звичайна, вовк,заєць русак,бобер європейський) за такими планом:
- територія проживання,-репродуктивна поведінка,- харчова і захисна поведінка.
Опрацювати параграф 47,48; вивчити біологічний словничок ст.205,208. Обов"язково пройти тест за посиланням.
Опрацювати параграф 45, вивчити біологічний словник ст.198, завдання для допитливих ст.199.
Переглянути відео (1,2,3,4)
Запитання: які типи воведінки ви розглянули? як можна відрізнити один тип поведінкових реакцій від іншого?
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.